Як досягти WOW-ефекту в обслуговуванні клієнтів? Виріши кейс та вигравай подорож до Європи ✈️

Уяви, що ти — Customer Experience Manager в UKRSIBBANK і ти хочеш досягти WOW-ефекту від сервісу у банку. Для цього потрібно пройти цілий квест: оцінити наявні стандарти обслуговування, проаналізувати ефективність систем забезпечення якості надання послуг та досвід видатних компаній в обслуговуванні клієнтів, а потім створити ефективну сервісну модель.

🎁 Учасників чекають консультації менторів (заплановані зустрічі у регіонах) фірмові подарунки, запрошення на стажування до UKRSIBBANK без конкурсу, а найкращу команду та її куратора (за наявності) — освітня подорож до Європи!

💁‍♂️ Для кого? Для студентів ЗВО з усіх областей України!

Збирай команду, реєструйся та створи WOW-ефект 😍

🚀 Деталі та реєстрація: bit.ly/wow_bank_challenge
📌 Подія у Facebook: bit.ly/fb_wow-bank-challenge

інформація з сайту

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *