Організаторами та спонсорами проекту виступили компанії SMMdriver, AutoFrom, Karno Energy і LadySpace.
Головна мета соціальної програми – продемонструвати студентам на конкретному прикладі, що вони можуть почати забезпечувати себе фінансово ще до моменту отримання диплома ВНЗ.
Етапи проведення конкурсу:
- написання аналітичної статті та її відправка на електронну адресу smmdriver.educationua@ukr.net;
- заповнення реєстраційної заявки на сайті організаторів до 8 березня 2020 року;
- проведення аналізу й оцінки всіх робіт з 9 по 11 березня 2020 року;
- 15 березня 2020 року в місті Києві відбудеться контрольна презентація та захист робіт;
- визначення трьох переможців і оголошення результатів конкурсу.
Участь у конкурсі є повністю безкоштовною й не передбачає ніяких додаткових платежів.
Перед учасниками конкурсу поставлене завдання – написати аналітичну статтю обсягом від 2000 до 3000 символів на тему:
«Соціальні мережі для бізнесу – яку платформу обрати?»
Важливою є унікальність тексту, оскільки в процесі перевірки буде застосовуватися сервіс антиплагіат. Статтю необхідно оформити у вигляді документа Word чи Google Docs.
Прийом конкурсних робіт триватиме до 8 березня 2020 року. У період з 9 по 11 березня члени журі проведуть аналіз та оцінку робіт кандидатів. 15 березня 2020 року всі учасники проекту будуть запрошені до міста Києва для контрольної презентації та захисту статей, за результатами яких і буде визначено 3-х переможців.
Подати заявку на участь у конкурсі можна на сайтах грантодавців:
https://autofrom.com.ua/education-ua/
https://karnoenergy.com.ua/educationua/